Jak vypadá marketing v praxi

Odmalička měl svůj sen a šel si za ním. S podnikáním neměl žádné zkušenosti, neabsolvoval ani žádnou školu, která by ho na něj připravila. Přesto se Omar Jamein rozhodl, že opustí pozici zaměstnance a půjde do rizika. Založil si svou vlastní cestovní kancelář. A pro naše žáky oboru Grafický design připravil přednášku v anglickém jazyce, která navazuje na projekt Erasmus+. Omar vysvětlil, co vše předcházelo založení cestovní kanceláře, jak zpočátku přistupoval k propagaci systémem „pokus – omyl“. Dnes už je jeho společnost úspěšně zavedená a má propracovanou marketingovou strategii. Žákům představil, jak se buduje firemní identita, jak se má pracovat s produktem, co je to SEO a jak důležitá je marketingová koncepce. Celá přednáška byla završená diskuzí v anglickém jazyce, ve které byli naši žáci velmi aktivní.